[REKLAMA] Rusza druga edycja kampanii „Jedz po mistrzowsku!”
Po udanej pierwszej edycji kampanii „Jedz po mistrzowsku”, Ogólnopolski Związek Producentów Drobiu „Poldrób”, skupiający czołowych producentów mięsa drobiowego, zdecydował o jej kontynuacji. Kampania ponownie zostanie zrealizowana we współpracy z klubem sportowym Puszcza Niepołomice.
Dla Związku Producentów Mięsa Drobiowego kluczowe jest przekonanie o ważności aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania. Dzięki partnerstwu z Puszczą Niepołomice, organizacja chce promować wartości związane zarówno ze sportem, jak i zdrową dietą.
„Jedz po mistrzowsku” to inicjatywa, która łączy sport ze świadomym odżywianiem.
- Kampania promuje zdrowy tryb życia, wspierając ideę aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania jako kluczowych elementów sukcesu i równowagi życiowej.
- Związek edukuje na temat korzyści ze spożywania mięsa drobiowego. Kampania porusza ważny aspekt wprowadzenia do codziennej diety najwyższej jakości mięsa drobiowego jako kluczowego składnika dla osób aktywnych fizycznie oraz kibiców. Przez takie działania, „Poldrób” ma szanse wpłynąć na zmianę nawyków żywieniowych osób, do których dotrze kampania.
Kontynuacja kampanii „Jedz po mistrzowsku” potwierdza, że nasze założenia okazały się sukcesem. Co więcej, obustronna chęć dalszej współpracy z Puszczą Niepołomice to zwieńczenie zamiłowania do sportu, wspólnych wartości skupionych wokół zdrowego odżywiania i promocji aktywnego trybu życia. A to wszystko pozwoli jeszcze lepiej promować jakościowe mięso drobiowe.” – wyjaśniają przedstawiciele „Poldrób”.
Tego rodzaju współpraca uwidacznia zaangażowanie Związku w społeczność sportową, promując równocześnie wagę właściwej diety zarówno dla sportowców, jak i miłośników piłki nożnej.
Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.